søndag den 14. januar 2018

Kursusprogram og andre vigtige datoer i foråret 2018


kære kunder og kursister

Så er kursusprogrammet for forår 2018 klar og kan ses og/eller downloades her.
Der er altid noget, der går galt, selvom jeg gennemlæser det flere gange ... og denne gang glemte jeg et helt kursus, men nu er programmet opdateret og vi kan således tilbyde hele 8 forskellige kurser til både hånd og maskinsyning her i forået.

Tøv ikke for længe med at tilmelde dig, da vi kører med små hold på 6-8 deltagere!

Send mig en mail på helene@helenejuul.dk for at melde dig til. Lad være med at rykke mig, hvis jeg ikke STRAKS svarer. Der plejer at være run på tilmeldingerne den første uges tid ... og jeg vender tilbage til dig, så snart jeg har overblik.

OBS: Der tages forbehold for evt. tryk/tastefejl ;-)

Datoer for forårets pw-cafeer

Patchwork café: Tirsdag den 23. januar kl. 19-22 / OVERTEGNET!

Patchwork café: Mandag den 19. februar kl. 19-22 OVERTEGNET!

Patchwork café: Torsdag den 8. marts kl. 19-22 OVERTEGNET!

Patchwork café: Onsdag den 4. april kl. 19-22 OVERTEGNET!

Patchwork café: Mandag den 23. april kl. 19-22 OVERTEGNET!

Patchwork café: Torsdag den 3. maj kl. 19-22 OVERTEGNET!

Patchwork café: Tirsdag den 15. maj kl. 19-22 OVERTEGNET!

Patchwork café: Mandag den 4. juni 19-22 OVERTEGNET!

Patchwork café: Torsdag den 21. juni kl. 19-22 OVERTEGNET!



Bemærk: Min. 6 deltagere for at en café aften bliver afholdt! Må jeg aflyse, får du selvfølgelig pengene tilbage!


Patchwork caféerne er et kreativt og hyggeligt forum for patchworkpiger, der måske mangler nogle at
sy sammen med. Der foregår ikke egentlig undervisning på patchwork caféen, men der er gensidig inspiration og hjælp til dem, som trænger et puf til at komme videre … og forhåbentlig masser af snak og hyggeligt samvær. Hver (aften) patchwork café har en varighed af 3 timer og der serveres kaffe/the ad libitum & kage eller andet sødt.

Vores Patchwork café er utrolig populær og bliver hurtig overtegnet, da vi ikke kan være flere end max. 10 personer, så betænk dig ikke for længe, før du melder dig på. Tilmelding er bindende; dvs. du får ikke dine penge tilbage, hvis du afmelder eller ikke møder op. Af pladshensyn kan man IKKE sy på maskine til café!

BEMÆRK: MAN KAN IKKE SELV OVERDRAGE SIN PLADS TIL EN ANDEN, HVIS MAN ER FORHINDRET! ET EVT. BYTTE SKAL GÅ IGENNEM MIG, DA DER KAN VÆRE ANDRE PÅ VENTELISTE!


Tilmelding kan ske i butikken i kolt eller pr. mail: helene@helenejuul.dk

Bemærk: Betaling straks ved tilmelding! (jeg sender en faktureringsmail med betalingslink)


Andre vigtige datoer 

Butikken er lukket  for VINTERFERIE i uge 7 (fra 12/2 - 18-2)

Butikken er LUKKET( pga.  min fødselsdag) lørdag den 24. marts

Butikken er lukket LANGFREDAG den 30. marts

Butikken holder  FØDSELSDAGSUDSALG lørdag den 31. marts kl. 10-14

Butikken er lukket i BEDEDAGSFERIEN, fredag 27.  &lørdag 28. april

Butikken er lukket ifbm KR. HIMMELFART, fredag 11. maj & lørdag den 12. maj

Butikken er lukket for SOMMERFERIE i uge 27 - 29 (vil muligvis blive ændret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar